Odpowiedzi

2009-12-10T20:47:48+01:00
Człowiek marzy, bo są na świecie rzeczy, których nie można osiągnąć. Poprzez marzenie o takiej rzeczy stajemy się szczęśliwi.
1 5 1
2009-12-10T20:49:17+01:00
Trudno powiedzieć dlaczego człowiek marzy..Hmmm... Zastanówmy się może dlatego że ma pragnienie osiągniećia czegoś co mu nie wychodzi , ale może kiedyś wyjdzie...
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:51:50+01:00
Człowiek marzy,ponieważ chce rzeczy które są lepsze, chce lepszego życia i wielu innych rzeczy, które mogą dać mu tylko marzenia. One natomiast dają nadzieję, że jednak coś może się kiedyś zmienić. Wten sposób człowiek zawsze ma nadzieję i staje się szczęśliwszy. :)
1 5 1