Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:51:42+01:00
1, Sytuacja, w której jakieś rzeczy lub osoby bardzo się różnią i nie pasują do siebie.
2, Bo za czasów tego króla po prostu był czas zabaw, nie było wojen, wszyscy się bawili. A to znaczy co znaczy - winszowali, robili uczty...

mysle, ze to bedzie tak

;P
1 5 1
2009-12-10T20:57:03+01:00
"Jedni do sasa drudzy do lasa "
W jakiejś sytuacji , dane osoby lub rzeczy nie pasują do siebie,różnią się od siebie.

" Za króla sasa jedz pij i popuszczaj pasa "
Mówimy o człowieku ,że " je za króla sasa " jeśli bardzo dużo je . ;]] Wzieło to się stąd , ponieważ król Sas lubił jeść , bardzo często jadł. Wiążę to się również z ucztami.;)
1 4 1