Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:07:42+01:00
Aby naśladować świętego mikołaja w cale nie trzeba ubrań rekwizytów wystarczy czynić dobro uszczęśliwiać innych starać się spełniać ich mażenia bo tak naprawdę o to w tym chodzi ;)
16 4 16
2009-12-10T22:33:29+01:00
Wystarczy założyć strój świętego mikołaja [ jak byś nie widział/a to coś czerwonego ] powinnaś nawiązać kontakt z dzieckiem oraz udawać stary głos, i wywoływać dźwięki " ho , ho , ho " XD
7 2 7