Odpowiedzi

2009-12-10T21:00:40+01:00
Nie, gdyż to idnywidualna decyzja każdego człowieka. każdy ma swoje prawa i robi ze swoim zyciem co chce. jest to sprawa jego sumienia a innym ludziom nic do tego.
2009-12-10T21:04:40+01:00
Cudzołóstwo nie powinno być karane..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:16:13+01:00
Nie powinno, gdyż każdy człowiek ma prawo do własnej decyzji, to sprawa jego wartości duchowej i moralnej. Nic nikomu do tego co robi dany człowiek. To zależy do sumienia nie od kary
1 1 1