Czy potrafisz negocjować??
Spróbuj swoich sił z tymi zdaniami.
1. Mylisz się. Moim zdaniem pójście do kina jest lepszym pomysłem niż spędzenie wieczoru w domu przed telewizorem.

2. Twoje argumenty są złe. Byłoby lepiej gdybyś po pierwsze skończył studia a później myślał o wyjeździe za granicę.

3. Najlepszym rozwiązaniem tego problemu będzie kompromis.
Dziś zjemy pizze na obiad a jutro przygotujemy coś razem w domu.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:13:05+01:00
1.
---You're wrong. In my opinion, going to the cinema is a better idea than spending an evening at home front of the TV.(Mylisz się. Moim zdaniem pójście do kina jest lepszym pomysłem niż spędzenie wieczoru w domu
przed telewizorem.)
---The film, which will be in the cinema, you can watch on DVD, and television are breaks where you can go to the toilet, or prepare something to drink or eat.(Film, który będzie w kinie, będzie można obejrzeć na DVD,a w telewizji są przerwy ,w których możesz skorzystać z toalety lub przygotować coś do picia albo jedzenia.)
2.
---Your arguments are wrong. It would be better if you first graduated and then thought about going abroad.(Twoje argumenty są złe. Byłoby lepiej gdybyś po pierwsze skończył studia a później myślał o wyjeździe za granicę.)
---I will study when I needed money, which I can easily earn abroad.(Kiedy będę studiować będą potrzebne mi pieniądze, które z łatwością mogę zarobić za granicą.)
3.
---The best solution to this problem would be a compromise.
Today we'll have pizza for dinner and tomorrow we will prepare something together at home.(Najlepszym rozwiązaniem tego problemu będzie kompromis.
Dziś zjemy pizze na obiad a jutro przygotujemy coś razem w domu)
---No! You say so for several days, so high time to make dinner at home!(Nie!Mówisz tak od kilku dni, więc czas najwyższy, aby zrobić obiad w domu!)
2009-12-10T21:14:44+01:00
You're wrong. I think go to the cinema is better idea than stay evening at home and watch TV.

Yours arguments are wrong. It would be better if you first end your academic education and than think about emigration.

The best solution of this problem is compromise. Today we will have eaten pizza and tommorow we'll do something in home