Odpowiedzi

2009-09-07T09:03:13+02:00
Permutację wyliczymy ze wzoru n!
liczb mamy 5 czyli 5!=120

czyli dla każdej cyfry mamy 24 kombinacje
zakładając, że 1 , 2 nie mogą stać na pierwszej pozycji tracimy 48 możliwości więc zostają 72 możliwości
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T09:22:56+02:00
Na pierwszym miejscu musi
byc 3,4 lub 5
jezeli na 1-szym jest 3,4,5 to permutuje pozostale 4
tzn 4!
3*4!=3*1*2*3*4=9*8=72

ODP liczb jest 72
1 5 1