Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:09:10+01:00
1.coś co jest ważne dla człowieka w życiu

2.coś co niby ma wartość


lista;

1.praca
2.wykształcenie
3.kariera
4.rodzina
5.wiara

1 5 1
  • As6
  • Początkujący
2009-12-10T21:13:52+01:00
WARTOŚĆ -to przedmioty i przekonania, determinujące względnie podobne przeżycia psychiczne i działania jednostek. W rozumieniu kulturowym wartości to powszechnie pożądane w społeczeństwie przedmioty o symbolicznym charakterze oraz powszechnie akceptowane sądy egzystencjonalno-normatywne (orientacje wartościujące).

1.zdrowie
2.rodzina
3.dobra praca
4.szczęście
1 4 1