Odpowiedzi

2009-12-10T21:25:41+01:00
A) saprobiontycznych: roztocza i mikrokonsumenci.
b) pasożytniczych: huba, buławinka czerwona i rdza źdźbłowa
c) symbiotycznych:
d) cudzożywnych: huba ,komar,pchła
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:33:48+01:00
A)grzyby kapeluszowe
b)buławinka czerwona, rdza źdźbłowa, huba, pleśniawki
c)porosty i grzyby mikoryzowe, które współżyją z korzeniami niektórych drzew
d)są to grzyby z podpunktów a,b,c
1 5 1