Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T21:06:44+01:00
Żeby odnaleźć sens życia, żeby mieć komu służyc, żeby mieć oparcie w trudnej chwili, żeby się nie zapuścić...Mam nadzieję, że pomogłem;D
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:07:13+01:00
Potrzebujemy Boga by móc odpowiadać sobie na różne pytania, a szczególnie człowiek musi do czegoś dążyć w życiu.
1 5 1
2009-12-10T21:09:20+01:00
Religia jest nam potrzebna by ktoś mógł nas ochornić przed złem. Z religią idziemy przez całe życie chrzest,bierzmowanie, komunia, ślub! Wiara w Boga nie raz może nam uratować życie nam i naszym bliskim za których się modlimy.
1 4 1