Odpowiedzi

2009-12-10T21:08:21+01:00
Ja wolę XPeka bo:
Jest dopracowany i dobry do gier
Vista często wywala komunikaty i przeszkadza
Polecam Windowsa 7
Vista jest cienka chociaż ma zalety np. Niektóre gry chodzą na mniejszych wymaganiach.

Ja osobiście polecam windowsa 7 ale jak chcesz wybrać pomiędzy vistą a xp to dam ci dobrą radę: Weź xp
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:10:40+01:00
Wybrała bym windows xp ponieważ w windows vista jest duzo błędów,
denerwujące zabezpieczenia w wchodzeniu do aplikacij,
ukazało się tyle aktualizacji ale wciąż nie poprawły stabilnośći systemu vista .
2009-12-10T21:12:03+01:00
Windows xp jest lepszy
wybrałabym xp ponieważ jest szybszy
niekiedy w viscie x64 jest problem z instalacją niektórych programów.