Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:16:47+01:00
¼(8x-2)² - 4(2x-2)=13+4x(5+4x)=
1/4(64x²-32x+4)-8x+8=13+20x+16x²
16x²-8x+1-8x+8=13+20x+16x²
16x²-8x-8x-20x-16x²=13-1-8
-36x=4 /:(-36)
x=-4/36
x=-1/9
2009-12-10T21:20:50+01:00
1/4 (64x - 16x - 16x +4 ) -8x -8=13+20x -16x
1/4(64x -32x+4)-8x -8=13+20x -16x
1/4 ( 32x +4)-8x -8=13+20x -16x
6x -8x -8 = 13 +20x - 16x
-2x -8 = 13+4x
-2x -4x=13+8
-6x=21/-6
x = -21/6
x=3,5