Odpowiedzi

2009-12-10T21:12:51+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:13:44+01:00
1:30 000 - 1cm - 30 000 cm = 1 cm - 0,3 km

0,3 km * 4cm² = 1,2 km²

Mam nadzieję, że pomogłam ;D Chociaż nie jestem pewna czy dobrze
2009-12-10T21:17:48+01:00
Na mapie ma 4 cm², tzn. że jest 2cm x 2cm.
1:30000 tj. 1 cm - 30000cm
czyli w terenie ma: (2cm x 30000) x (2cm x 30000) = 3600000000 cm² = 0,36 km²

pozdro ;]