Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T10:40:30+02:00
Współczesna polska rodzina boryka się z wieloma problemami . Jednym z nich jest wysokie bezrobocie. Wiele rodzin musi utrzymywać się z zasiłków i korzystać z pomocy innych.

Takie często upokarzające życie doprowadza do tragedii.
Matki , ojcowie słabi psychicznie nie radzą sobie w tych trudnych czasach. Zmuszeni są do oddania swoich dzieci do domów dziecka i to jest myślę trudne , ale zarazem dobre wyjście.
Gorsze i trudniejsze jest świadome pozbawienie życia swoich bliskich.
Wielu młodych, wykształconych, zdolnych i chętnych do pracy bezskutecznie szuka godnego źródła dochodu, kiedy muszą pracować za „ marne grosze ” szukając pracy na obczyźnie.

Następny problem to alkoholizm, który rujnuje całe rodziny , doprowadza do wypadków i nieszczęść.

Kolejnym problemem są niskie wynagrodzenia , a koszty utrzymania , leczenia, nauki są bardzo wysokie.
Polska rodzina jest silna ! Boryka się z wieloma problemami mimo tego potrafimy pomagać , współczuć i bawić się .
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T11:38:57+02:00
Współczesna polska rodzina boryka się z wieloma problemami . Jednym z nich jest wysokie bezrobocie. Wiele rodzin musi utrzymywać się z zasiłków i korzystać z pomocy innych.
Takie często upokarzające życie doprowadza do tragedii.
Matki , ojcowie słabi psychicznie nie radzą sobie w tych trudnych czasach. Zmuszeni są do oddania swoich dzieci do domów dziecka i to jest myślę trudne , ale zarazem dobre wyjście.
Gorsze i trudniejsze jest świadome pozbawienie życia swoich bliskich.
Wielu młodych, wykształconych, zdolnych i chętnych do pracy bezskutecznie szuka godnego źródła dochodu, kiedy muszą pracować za „ marne grosze ” szukając pracy na obczyźnie.
Następny problem to alkoholizm, który rujnuje całe rodziny , doprowadza do wypadków i nieszczęść.
Kolejnym problemem są niskie wynagrodzenia , a koszty utrzymania , leczenia, nauki są bardzo wysokie.
Polska rodzina jest silna ! Boryka się z wieloma problemami mimo tego potrafimy pomagać , współczuć i bawić się .

2 4 2