Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:20:35+01:00
A) przezywaja zime

b)zima poniewaz niemoga pobierac z ziemi przez korzenie wody tylko zywia sie zapasem ktore magazynuja w iglach jednak gdyby im niestarczylo zmagazynowanej wody zaczynaja obumierac
20 4 20
2009-12-10T21:23:30+01:00
A)Rośliny iglaste żyją w niskich temperaturach.Przed działaniem zimna chronią je igły pokryte woskiem.Większość roślin jest zimotrwałych tzn że przeżywają zimę.

b)Najbardziej na niedobór wody rośliny iglaste narażone są w zimie.
13 3 13