Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Ynka
  • Początkujący
2009-12-10T21:25:16+01:00
Państwo autorytarne :
- można żyć własnym życiem
- pozory demokracj
- bierność społęczenistwa

państwo totalitarne :
- władza ma pełną kontrolę nad obywatelem
- człowiek traci swoją cała prywatność
- terror jest tu codzienną metodą sprawowania władzy
6 4 6
2009-12-10T21:26:42+01:00
W panstwach totalitarnych:
władze sprawuje 1 partia
pełna kontrola nad wszystkimi obywatelami a w autorytalnych: sa wybory parlament nie odznacza roli rzednej
gospodarka wolnorynkowa
ograniczone prawa wolnosci
3 2 3