Odpowiedzi

2009-12-10T21:26:42+01:00
DO GOŚCIA



Jeśli darmo masz te książki,

A spełna w wacku pieniążki,

Chwalę twą rzecz, gościu-bracie,

Bo nie przydziesz ku utracie;

Ale jesliś dał co z taszki,

Nie kupiłeś, jedno fraszki.
1 1 1
2009-12-10T21:26:44+01:00
To na temat radzenia sobie z codziennymi utrapieniami
i ma standardowe zasady fraszki:rymowane , śmieszne i szokujący zwrot końcowej akcji
"Błogi spokój"
Kiedy w głowie mi wiruje,
A mój mózg się wręcz lasuje,
Gdy wciąż ślęczę w niewygodzie,
myślę sobie o swobodzie...
w uszach muza mi wibruje,
DJ nieźle ją lansuje,
kopm przed nosem, gadu gadu
ktoś w youTubie daje czadu.
Więc tak sobie leniuchuje
w sumie nieźle się już czuje
Az tu słyszę grom tak wielki
Ech to głos nauczycielki
Która głośno mnie zganiła,
że znów nieobecna byłam(byłem)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:27:25+01:00
Nauka i praca,czy się opłaca?
Wtedy mi odpowiesz,kiedy sam się dowiesz.


Na lekcji gada,
Na przerwie krzyczy,
Ale niemową
Jest przy tablicy.
5 5 5