Mamy takie zadanie z polaka z podręcznika:
Dlaczego się uczymy? Zapisz co najmniej pięć argumentów. Uporządkuj je od najsilniejszego do najsłabszego.

Czy to trzeba wypisać w punktach czy trzeba napisać rozprawkę?

Nie chcę , abyście pisali mi odpowiedź na to zadanie, ponieważ umiem je zrobić, chcę tylko, abyście mi powiedzieli czy ma być rozprawka czy napisać w punktach.

2

Odpowiedzi

2009-12-10T21:25:56+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:27:09+01:00
Według mnie .. w punktach :)

i krótko dopisać coś o tym ;)