Odpowiedzi

2009-12-10T23:07:29+01:00
Ks. Jerzy Popiełuszko
Maksymilian Kolbe
rotmistrz Witold Pilecki
major Henryk Sucharski
Stefan "Grot" Rowecki
2009-12-10T23:15:30+01:00
1.mihael Jackson- chciał dobrze dla dzieci a został ukarany za gwałt
2Andrzej Lepper-został ukarany za rozsypywanie zboża na tory, gdyż polskie nie zostało sprzedane.
3kononowicz-chciał dobrze a zostal wysmiany, jego matka zotsla napadnienta
4Wrocławski lekarz(danie nie są mi znane) oskarzony o smierc pacjęta, gdyż przeprowadził masaż serca który nie uratował człowieka
5Piotr Kownacki chciał pokazać prezydenta z dobrej strony a został ukarany za nasmiewanie się z niego


oczywiście wszystko z ostatniego dziesięciolecia ;)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T23:32:04+01:00
Irena Senglerowa
Jerzy Popiełuszko
Maksymilian Kolbe
Witold Pilecki
Bogdan Bartnikowski