Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:29:05+01:00
Dziennie czyścimy zęby 3 razy po 5 minut, czyli 15 minut.

15 minut = 15 * 60 sekund = 900 sekund (dziennie przez tyle sekund czyscimy zęby).

Rok ma 365 dni, więc:

365 * 900 sekund = 328 500 sekund

Odp. Rocznie czyścimy zeby przez 328 500 sekund.

Pozdro))
4 4 4
2009-12-10T21:30:42+01:00
3x5=15 <-- dzienne

365x15= 5475min. rocznie
5475*60=328500sek. rocznie

No nie wiem czy dobrze bo tak na szybkoiego . ale no zobaczymy ;)
2 2 2
2009-12-10T21:30:48+01:00
3- ilość mycia zębów w ciągu jednego dnia
5- czas mycia zębów w ciągu jednego mycia
365- ilość dni w roku
60s- ilość sekund w ciągu jednej minuty

3 razy 5 = 15- czas mycia zębów w ciągu jednego dnia
15 razy 365= 5475- czas mycia zębów w minutach w ciągu jednego roku
5475 razy 60= 328500s - ilosć sekund mucia zębów w ciągu jednego roku
:)