1 jaka siła powoduje ze ciało o masie 6 kg porusza się z przyśpieszeniem 3m/s2?

4 jaki pęd posiada ciało o masie 21 kg poruszające sie z predkościa 3/m/s?
5 . jaki jest ciężar ciała o masie 75kg ?
6 . jaką pracę wykona siła 7 N podczas przesuwania ciała o 5m ?

8. jaka energie posiada ciało podniesione na wysokośc 9m ktorego masa wynosi 3kg ?
9jaka energie posiada ciało o masie 4 kg ktore porusza sie z predkoscia 12 m /s ?

2

Odpowiedzi

2009-12-10T21:31:52+01:00
Zad.7
E=320 J=320Ws
W=P*t
P=E/t=320s/8s=40W

zad.13
P=U*I=220*4=880 W


wiem tylko tyle ;']
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T00:56:22+01:00
1.
F = m*a
F = 6kg * 3m/s² = 18N

4.
p = m*v
p = 21kg * 3m/s = 63 kg*m/s

5.
F = m*g
F = 75kg * 10N/kg = 750N

6.
W = F*s
W = 7N * 5m = 35J

8.
Ep=mgh
Ep = 3kg * 10N/kg * 9m = 270J

9.
Ek = ½mv²
Ek = ½ * 4kg *(12m/s)² = 2kg * 144m²/s² = 288J