Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:30:45+01:00
X- dziewczęta
y-chłopcy

x+y=150
1/3x+2/7y=46

x=150-y
1/3(150-y)+2/7y=46

x=150-y
50-1/3y+2/7y=46

x=150-y
-1/3y+2/7y=46-50

x=150-y
-7/21y+6/21y=-4

x=150-y
-1/21y=-4 /*(-1)

x=150-y
1/21y=4

x=150-y
y=84

x=150-84
y=84

x=66
y=84

66 dziewcząt i 84 chłopców pisało ten test
2009-12-10T21:36:54+01:00
X - dziewczyny
y - chłopcy

{ x + y = 150 | *(-1)
{ 1/3x + 2/7y = 46 | *3

{-x - y = -150
{x + 6/7y = 138
+_____________
-(1/7)y = -12 | *(-7)
y = 84
150 - 84 = 66
{ y = 84
{ x = 66