Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:35:21+01:00
Pole powierzchni taśmy korektorującej o wymiarach 1 200 cm na 0,42 cm:

1 200 cm * 0,42 cm = 504 cm²

Pole powierzchni kartki:

21 cm * 29,7 cm = 623,7 cm ²

Odp. Korektor nie zamaluje całej kartki.
1 5 1
2009-12-10T21:35:30+01:00
12m=12000mm
12000mm x 4,2mm = 50400mm2 = 50,4 cm 2
210mm x 297mm = 62370mm = 62,37 cm 2
Odp.Nie wystarczy taśmy.
2009-12-10T21:36:03+01:00
Obliczamy pole jednego i drugiego

12m=1200cm=12000mm
12000*4,2=50400mm^2

210*297=62370mm^2

50400<62370
a wiec nie starczy