Odpowiedzi

2009-12-10T21:39:15+01:00
Myślę, że lepiej mieć rodzeństwo:
1) Dzielimy się obowiązkami domowymi,
2) Możemy gdzieś wspólnie wychodzić,
3) Możemy pożyczać od siebie ubrania,
4) Możemy razem się bawić,
5) Możemy pożyczać sobie kieszonkowe.
Proszę Bardzo ;)
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:40:36+01:00
Lepiej być jedynakiem:
- masz cały pokój dla siebie.
- nie musisz się dzielić.
- rodzice poświęcają uwagę wyłącznie tobie.
- masz "święty spokój"
- nikt nie podbiera Ci rzeczy
- nie musisz opiekować się młodszym rodzeństwem


Lepiej mieć rodzeństwo:
- nie nudzisz się, masz zawsze zajęcie.
- zawsze możesz się wygadać, zwierzyć.
- pomaga w lekcjach.
- możesz sobie urządzać piżama party xD
- jeśli jest starsze obroni Cię przed silniejszymi, stanie po twojej stronie
- pożyczy Ci pieniądze.
7 3 7
2009-12-10T21:58:01+01:00
Lepiej być jedynakiem:
-Ponieważ można uniknąć niepotrzebnych sporów i kłótni...
-Rodzeństwo cię nie kontroluje...
-Nie musisz denerwować się z powodu zajętej łazienki ;)...
-Dostajesz większe kieszonkowe ponieważ rodzice nie muszą dzielić ich na kilka części...
-Rodzice mają tylko jedno kochane dziecko które rozpieszczają i nagradzają za małe rzeczy... ;)
Lepiej mieć rodzeństwo:
-Gdy jest wywiadówka to nerwy występujące po niej podzielone są przez 2...;)
-Brat lub siostra zawsze pomogą w razie potrzeby...
-Gdy coś przeskrobiemy zawsze możemy zrzucić winę na rodzeństwo...
-obowiązki domowe wykonujecie razem więc nie napracujesz się tak bardzo, jak gdybyś robił to sam...;)
-Razem można ponarzekać na rodziców...;)
-Jest kogo kochać i dzielić się przeżyciami...
6 4 6