Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T13:59:38+02:00
To drzewo stoi tu od czasów Adama i Ewy.
W dzisiejszych czasach ludzi w stroju Adama znajdziemy na plaży nudystów.
Alkohol dla dzieci to zakazany owoc.
Na wakacjach, bawiłem się, plwałem, jadłem moje ulubione lody i było im jak w raju.
Ty mi sie tu nie przykrywaj figowym listkiem, tylko płać za tą szybę.
Śmiertelnym grzechem byłoby nie uczyć się języka polskiego. (spodoba sie nauczycielce)

2009-09-07T15:18:19+02:00
Od czasów Adama i Ewy nikt nie słyszał o tym zjawisku.
Tomasz stał w stroju Adama i przyglądał się swojemu odbiciu w morzu.
Nie ruszaj tej gazety, to zakazany owoc!
Podczas wakacji czułem się jak w raju, nie musiałem myśleć o niczym.
Nie próbuj przykrywać się figowym liściem, skoro wszyscy wiedzą już, co zrobiłeś.
Potraktuj to poważnie, to będzie śmiertelny grzech, jeśli tego nie rozwiążesz!