Odpowiedzi

2009-12-10T21:38:34+01:00
Ponieważ są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju a także przez to że nie ma takich innych nigdzie więcej a jeśli są to są mniejsze i brzydsze...
2009-12-10T21:40:14+01:00
Dlatego że są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju a także przez to że nie ma takich innych nigdzie więcej a jeśli są to są mniejsze i brzydsze.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:40:58+01:00
Bo sa niepowtarzalne. i trudno nam sobie wyobrazic by kilkaset/kilka tysiecy lat temu ludzie dysponowali taka wiedza i mozliwosciami by wykonac te "cuda". sa cudowne nie tylko ze wzgledu na budowe, czasem sa niepowtarzalne ze wzgledu na umiejscowienie-np kolos z rodos czy wiszace ogrody semiramidy.