Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:41:02+01:00
Jeddnym ze zwyczajów świątecznych Bożego Narodzenia jest dzielenie się opłatkiem. W każdej rodzinie bliscy sobie ludzie łamią się przy stole wigilijnym opłatkiem, i życzą sobie przy tym wszystkiego najlepszego w życiu. Podoba mi się ten zwyczaj, i jest on obchodzony w moim domu.
12 4 12
2009-12-10T21:40:14+01:00
Sianko kładziemy pod białym obrusem, przy którym będziemy jedli wigilijną kolację. Symbolizuje miejsce, w jakim przyszedł na świat Jezus – szopkę i siano, na którym leżał po narodzinach.
9 3 9