Odpowiedzi

2009-12-10T21:49:16+01:00
Nazywam sie Agnieszka.Mój dzien w szkole dzisija był bardzo udany.Dostałąm 6,5 oraz 4. Na pierwszej lekcji byl akrtkowka . na drugiej sprawdzian. A na pozostałych mialam próby do jasełek.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T22:10:48+01:00
Gdy jadę do szkoły i patrzę na znikające za mną budynki myślę sobie, czy mój dzisiejszy dzień będzie wyglądał tak samo jak zwykle... Przywitam się ze wszystkimi znajomymi... ;) Pójdę na pierwszą lekcje która jest zawsze najtrudniejsza do wytrzymania... Na następnych też nie jest łatwo ale w przyrównaniu do innych jest lepiej... Dzwonek... Ufff... Czas na śniadanie ;) Pyszna kanapeczka przyrządzona specjalnie dla mnie przez moją mamusie... Kolejna lekcja... Historia... Nauczyciel opowiada coś o Jakiejś wojnie ale i tak go nie słucham... W ustach czuję jeszcze smak kanapki którą zjadłem przez chwilą... Smakowała mi wybitnie... Czas na wf... Krótka rozgrzewka i do dzieła... Siatkóweczka to to co lubię... Pierwszy serw super... Punkt dla nas... potem też nie gorzej... A w końcowym rezultacie wygraliśmy w setach 3-0... Po wf padam... Nie mam siły siedzieć na ostatniej lekcji jaką jest j. angielski... Po wejściu do sali wita nas głośne... GOOD MORNING!! wszyscy nagle ocknęli się z monotonii panującej ja przerwie... Po angielskim nadszedł czas na p[owrót do domu... Wsiadam w autobus i myślę sobie, że ten dzień był jednak taki sam jak cała reszta...
A pomyśleć, że jutro dopiero wtorek... ;)