Uzupełnij zdania dotyczące parków narodowych Polski.

a) Najstarszym parkiem narodowym jest ......... .

b) Największym parkiem narodowym jest ......... .

c) Najmłodszym parkiem narodowym jest ......... .

d) Najmniejszym parkiem narodowym jest ......... .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:50:33+01:00
A) Najstarszym parkiem narodowym jest Białowieski PN .

b) Największym parkiem narodowym jest Biebrzański PN .

c) Najmłodszym parkiem narodowym jest PN Ujście Warty .

d) Najmniejszym parkiem narodowym jest Ojcowski PN .
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T21:52:18+01:00
1. białowieski park narodowy
2. biebrzański park narodowy
3. Ujście Warty
4. ojcowski park narodowy