Wymień sposoby ochrony przed drapieżnikami
(to m.un. rośliny zwierzęta), ogółem w myślnikach(mam na myśli obronę innych zwierząt i roślin przed w.w organizmami)

byłabym bardzo wdzięczna gdybyście szybko mi pomogli
z góry dziękuje ;*

2

Odpowiedzi

2009-12-10T21:58:00+01:00
Ofiaru przed drapieżcą:
- upodabniaja kształt
- barwę ciała zmienic do otoczenia
- chowają sie
- niektore potrafia odstraszyc wroga
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:58:38+01:00
Udostępniam ci plik:
http://www.eupload.pl/files/FLNCRJBO/biol.jpg
lub raczej
http://www.wrzucaj.com/286605
1 1 1