Odpowiedzi

2009-12-10T21:54:58+01:00
Prawa łamane w Polsce:
*przekraczana prędkość (wypadki samochodowe)
*prawa autorskie (piraci)
*picie w miejscu publicznym
*bijatyki
92 4 92
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:56:04+01:00
Najczęściej łamane prawa w Polsce to wolność od przemocy fizycznej i psychicznej oraz prawo dziecka do rodziny. Wielu dorosłych i młodzieży używa przemocy na dzieciach, które niewinne zostają pobite, a to prowadzi później do ich śmierci.
Część dzieci nie zna też swojego pochodzenia, gdyż kiedyś w przeszłości zostały oddane do adopcji przez swoich rodziców.

Mam nadzieję, że pomogłam;) Liczę na naj! ;P
8 4 8