Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T21:52:12+01:00
Wybierając buty dla dziecka, upewnij się, czy mają one:
- usztywniony zapiętek
- cholewkę, która stabilizuje kostkę, ale nie krępuje ruchów stopy
- profilowaną niewielką wkładkę
- elastyczną (nie za miękką, nie za sztywną), nieślizgającą się podeszwę
- szeroki nosek, który zapewnia swobodny ruch palców w czasie chodzenia
1 5 1
2009-12-10T21:52:36+01:00
Mama powinna zwrócić uwagę na cholewkę ponad kostkę.Cholewka powinna być usztywniona
2009-12-10T21:52:30+01:00
Na podeszwę buta jej grubośc elastyczność]
i na wysokość bucika aby zapowiedz wykrzywieniu kostki u dziecka