Odpowiedzi

2009-09-07T14:18:16+02:00
Prosze bardzo wszystko w załączniku
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T14:24:56+02:00
1²= 1
2²= 4
3²= 9
4²= 16
5²= 25
6²= 36
7²= 49
8²= 64
9²= 81
10²= 100
11²= 121
12²= 144
13²= 169
14²= 196
15²= 225
16²= 256
17²= 289
18²= 324
19²= 361
20²= 400
21²= 441
22²= 484
23²= 529
24²= 576
25²= 625
26²= 676
27²= 729
28²= 784
29²= 841
30²= 900
31²= 961
32²= 1024
33²= 1089
34²= 1156
35²= 1225
36²= 1296
37²= 1369
38²= 1444
39²= 1521
40²= 1600
41²= 1681
42²= 1764
43²= 1849
44²= 1936
45²= 2025
46²= 2116
47²= 2209
48²= 2304
49²= 2401
50²= 2500
4 5 4
2009-09-07T14:26:40+02:00
1=1
2=4
3=9
4=16
5=25
6=36
7=49
8=64
9=81
10=100
11=121
12=144
13=169
14=196
15=225
16=256
17=289
18=324
19=361
20=400
21=441
22=484
23=529
24=576
25=625
26=676
27=729
28=784
29=841
30=900
31=961
32=1024
33=1089
34=1156
35=1225
36=1296
37=1369
38=1444
39=1521
40=1600
41=1681
42=1764
43=1849
44=1936
45=2025
46=2116
47=2209
48=2304
49=2401
50=2500
1 1 1