Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T22:02:10+01:00
Kości obręczy miednicowej są zrośnięte.
-Obręcz miedniczna musi byc oparciem dla kończyn dolnych ponieważ dźwiga ona ciężar ciała
Miednica kobiet jest szeroka. ...
-jest to ważne podczas porodu-ułatwia przyjście na świat dziecka
2009-12-10T22:07:13+01:00
Kości obreczy miedniczej są zrośnięte i masywne gdyż miednica musi być solidnych oparciem dla kończyn dolnych,
ponieważ dźwigaja one ciężar ciała. Dlatego kości
miednicze są zrośnięte.

Miednica kobiet jest szeroka poniewaz dzięki
temu umozliwia poród, przestrzen pomiędzy jej kościami przypomina owal.