Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T22:10:30+01:00
Wzór:
P=a²√3 /(przez) 4

P= 4²√3 / 4
P= 16√3 / 4 = 4√3 (jednostka do kwadratu jeśli była podana)
2 3 2
2009-12-10T22:10:48+01:00
Wzór na pole trójkąta równobocznego (napisze tak jak się czyta): a kwadrat pierwiastków z trzech przez 4 czyli długość boku raz pierwiastek z trzech i to podzielić na 4

4razy3(pierwiastek)/4=16razy3(pierwiastek)/4=4pierwiastki z trzech
1 5 1
2009-12-10T22:14:07+01:00
A²+b²=c²
h-wysokość trójkąta
2²+h²=4²
4+h²=16
h²=16-4
h²=12
h=√12
h=√3*4
h=2√3

P=(4*2√3)/2=8√3/2=4√3
P=4√3