Odpowiedzi

2009-12-10T22:11:45+01:00
Czesto oceniamy po wygladzie, na pierwszy rzut oka co jest mylną kwestiąjednak liczy sie charakter a nie wygląd , czyli to co czlowiek ma w srodku.

dlatego nie powinnismy zwracac uwagi na zewnetrzne cechy ludzi tylko na zachowanie i szacunek do innych, bo najwazniejsze jest niewidoczne dla oczu.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T22:15:45+01:00
Nie widzimy oczyma, ponieważ to co najpiękniejsze jest w naszych sercach. Oczy są ślepe np. na miłość a serce nią przepełnione. Ludzie oceniają ludzi widząc ich a nie poznawają piękności jaka jest w ich środku jaka jest w ich sercach. Nie oczy powiedzą nam jaki jest człowiek tylko serce. Oczami możemy zobaczyć tylko jak ktoś wygląda, jaki ma kolor oczu a sercem zobaczymy dusze charakter i uczucia człowieka. Nie powinniśmy szukać swojej drugiej połówki oczami tylko sercem, ponieważ serce nigdy nie oszuka a oczy często zawodzą w opini bo wygląd to często pozorna odsłona człowieka.
3 5 3