Odpowiedzi

2009-12-10T22:19:21+01:00
"Na zdrowie"
"NA STARĄ"
"O ŻYWOCIE LUDZKIM"
wszystkie są Kochanowskiego
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T22:24:19+01:00
Wiersze...? a mogą być fraszki np.?

jak tak to np.
-Do snu (wszyscy kiedyś umrzemy, a nasz sen to takie ćwiczenie w umieraniu, człowiek to ciało i dusza nieśmiertelna i to dusza jest najważniejsza nie ciało.)
-Na zdrowie (największą wartością w życiu człowieka jest zdrowie)
-Na lipę (należy szanować przyrodę bo bez niej nie możemy żyć)
- Na starość (wszyscy kiedyś będziemy starzy. Wiemy,że straość nadejdzie a kiedy już przyjdzie, ciągle na nią narzekamy)
- O miłości ( Miłość wszystkich dopadnie w różnym wieku, w różnym czasie i o nikim nie zapomni)
- Do Hanny (nie ważne czy jest się biednym czy bogatym ,ale czy się ma serce)

albo pieśni:
- Serce roście ( warunkiem szczęścia człowieka jest ludzka życzliwość i czyste sumienie)
- Nie porzucaj nadzieję (życie jest pełne radości i smutku, szczęścia i nieszczęścia, nie warto tracić człowiekowi nadziei na lepsze jutro gdy spotka go pasmo nieszczęść