Odpowiedzi

2009-12-10T22:18:04+01:00
Miejska siec komputerowa - skrót MAN
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T22:20:00+01:00
Narzędzie do wyświetlania stron pomocy man, stosowane w systemach Unix i uniksopodobnych. Nazwa jest skrótem od ang. Manual - instrukcja obsługi.


o to chodzilo?
1 5 1
2009-12-10T22:26:47+01:00
Ang. Metropolitan Area Network) - sieć miejska. Łączy sieci lokalne w obrębie miasta. Oparta jest zazwyczaj o główne łącze dużej przepustowości do którego podłączani są klienci.
2 4 2