Przetłumacz na j. polski

It was another dull day at school.I was waiting for the class in front of the classroom when suddenly I saw my english teacher run screaming chased by a guy with an axe.Hoping that we could avoid the class I tried to get off his way but unfortunately I tripped over and fell right to his feet.The guy fell down and I accidentally became a hero

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T22:18:55+01:00
Był kolejny nudny dzień w szkole. Czekałem na lekcję angielskiego przed klasą ucząc się na sprawdzian. Nagle zobaczyłem jak z pokoju nauczycielskiego wybiega z krzykiem przerażona nauczycielka języka angielskiego, a za nią biegnie człowiek z siekierą. Ucieszywszy się że być może ominą nas lekcje angielskiego chciałem się usunąć mu z drogi, lecz nieszczęśliwie potknołem się i padłem prosto pod jego nogi. Ten człowiek przewrucił się, a ja niechcący stałęm się bochaterem.

; )
2009-12-10T22:20:04+01:00
To był kolejny nudny dzień school.I czekał na klasy z przodu sali, gdy nagle zobaczyłem moją nauczycielką angielskiego biegać krzycząc gonił przez faceta z axe.Hoping, że możemy uniknąć klasy starałem się schodzić z drogi ale niestety potknął się i wpadł prosto do jego feet.The facet spadł i przypadkowo stał się bohaterem
1 1 1
2009-12-10T22:25:24+01:00
To było innym nieciekawym dniem przy szkole czekałem na klasę kiedy nagle zobaczylem mojego nauczyciela angielskiego ścigał go chłopiec. Probowalem uniknac sltluczki ale się potknolem a ten chlopak na mnie i tak stalem się bohaterem
1 1 1