Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T22:29:48+01:00
Proste... akurat miałem z tego 4 na kartkówce dziś ;p
po tych przykładach które podałeś piszesz:
0,9x-y=3
1,1y-x=-6

0,9x-y=3 | razy 10
1,1y-x=-6 |razy 10

9x-10y=30
11y-10x=-60

90x-100y=300
-90x+99y=-540
_____________ < taka kreskę robisz i teraz redukujesz przeciwne liczby
-y=-240 | podzielić przez (-10)
9x-10y=30

y=240
9x-10 razy 240=30+2400

y=240
9x=2430 | podzielić na 9

y=240
x=270

to koniec... :) zajęło mi minute chyba ;d
2009-12-10T22:32:01+01:00
90x-100y=300
-90x+99y=-540

-y=-240
9x-10y=30

y=240


y=240
9x=2430

y=240
x=270