Odpowiedzi

  • Last
  • Początkujący
2009-09-07T14:57:47+02:00

-wprowadzenie cyfr zwanych dziś arabskimi
-system dziesiętny
-kanalizacja miejska (łazienki w domach)
-świątynie kute w skale
-budowa miast z cegieł
-wyroby z miedzi, cyny i złota
-wóz na kołach
-Pismo piktograficzne
-jeżyk:sanskryt, hindi
Księgi Wedy :)
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T14:59:56+02:00
Cyfry arabskie (rozprzestrzenione przez Arabów)
System dziesiętny
Kanalizacja miejska
Świątynie kute w skale
Budowa miast z cegieł
Wyroby z miedzi, cyny i złota
Wóz na kołach
Pismo piktograficzne
Strzemiona i siodło
Dobrze rozwinięte rolnictwo
8 3 8
2009-09-07T15:28:24+02:00
Najważniejsze osiągnięcia Indii to :
-system dziesiętny,
-budowa miast z cegieł,
- pismo piktograficzne ,
-wyroby z miedzi, cyny i złota,
-obwarowania miast,
-wprowadzenie cyfr zwanych dziś arabskimi .
3 3 3