Odpowiedzi

2009-12-10T22:33:51+01:00
[(65,9 kg + 70,2 kg + 61,1 kg) - 37 kg] / 3 = 53,4 kg

Odp. Michał ważył 53,4 kg.

Pozdro))
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T22:36:48+01:00
X- waga Micha
a- waliza 1
b- waliza 2
c- waliza 3

x+a = 65,9
x+b= 70,2
x+c= 61,1

sumujemy wszystko i otrzymujemy to :)

3x +a+b+c= 197,2

z treści zad wiemy, że a+b+c = 37 ,a więc :)

3x+37= 197,2
3x= 160,2
x= 53,4 [kg]

Michu waży 53,4 kg :D
1 5 1