Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T14:55:07+02:00
Cytologia - nauka o komórkach
Ewolucjonizm - nauka o ewolucji
Paleontologia - nauka o szczątkach zwierzęcych, skamieniałościach
Ekologia - nauka o strukturze, funkcjonowaniu przyrody (oddziaływania pomiędzy organizmami a środowiskiem)
Histologia - nauka o tkankach
Botanika - nauka o roślinach
2009-09-07T15:11:59+02:00
Ekologia - to nauka badająca zależności miedzy organizmami oraz pomiędzy organizmami a ich środowiskiem.

Antropologia - nauka, która zajmuje się zagadnieniami dotyczącymi człowieka: jego anatomią, funkcjonowaniem, zachowaniem, a także pochodzeniem.

Zoologia - nauka, w której interesach leżą sprawy związane ze zwierzętami.

Botanika - nauka o roślinach

Mikrobiologia - zajmuje się nauką o najmniejszych istotach żywych, niedostrzegalnych gołym okiem drobnoustrojach - mikroorganizmach.

Genetyka - nauka zajmująca się badaniem praw i przyczyn dziedziczności
1 2 1
2009-09-07T15:16:54+02:00
Zoologia- nauka o zwierzętach
Morfologia- nauka o budowie wewnętrznej i zewnetrznej człowieka
Mikrobiologia- nauka o drobnoustojach i mikroorganizmach
Botanika- nauka o roślinach
Fizjologia- nauka o funkcjach organizmów żywych,ich komórek tkanek
Genetyka- nauka o dziedziczności i zmienności organizmów