Odpowiedzi

2009-12-10T22:38:04+01:00
20% = 30 słowek
20 x 5 = 100
30 x 5 = 150 słowek
9 1 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T22:41:38+01:00
X-ilość słówek znanych ani,,,,y-ilosc słowek znanych kasi,,,,,,,,,,,, 30słówek =20%,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, x słówek =100%,,,,,,,,,czyli x=30×100:20=150,,,,,150-30=120,,,,,,,,, odp.ania zna 150 a kasia 120 słówek-pozdrawiam
21 1 21
2009-12-10T22:51:16+01:00
A - ania
k - kasia


układ równań:

a=1,2k
k=a-30

a=1,2k
k=1,2k - 30

a=1,2k
k-1,2k = -30

a=1,2k
-0,2k=-30

a=1,2k
k=-30/-0,2 = 150

a = 1,2 * 150 = 180

Ania zna 180, a Kasia 150

Sprawdzamy:
180 - 150 = 30
150 * 0,2 = 30; 150+30 = 180



18 4 18