Uzupelnij zdania:

Białka są zbudowane z ................ . Ich liczba, kolejność i rodzaj nadają białkom indywidualny charakter. Skrobia i glikogen są zbudowane z cukru prostego - .............. . Tłuszcze to związki złożone z ................. i ............. .

Z góry dziekuje :*

3

Odpowiedzi

2009-12-10T22:40:09+01:00
Aminokwasów,glukozy.węglai wodoru
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T22:40:29+01:00
Białka są zbudowane z AMINOKWASÓW. Ich liczba, kolejność i rodzaj nadają białkom indywidualny charakter. Skrobia i glikogen są zbudowane z cukru prostego - GLUKOZY . Tłuszcze to związki złożone z GLICEROLU i KWASÓW TŁUSZCZOWYCH.

Pozdro))
2009-12-10T22:42:38+01:00
Białka są zbudowane z amonikwasów. Ich liczba, kolejność i rodzaj nadają białkom indywidualny charakter. Skrobia i glikogen są zbudowane z cukru prostego - glukozy . Tłuszcze to związki złożone z glicerolu i reszty kwasu tłuszczowego.