Wypisz nazwy pokarmów, które są najlepszym i najzdrowszym żródłem węglowodanów i te ktore maja duza ilosc blonnika.

Weglowodany : ....................

Błonnik:.................

Nazwy pokarmów :
ziemniaki, cukierki, pieczywo razowe, tort, makarony, chipsy, brazowy ryz, otreby zbozowe, batoniki, marchew, banany, lody, platki owsiane

Z GORY DZIEKI:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T22:59:57+01:00
Weglowodany : tort chipsy batonik cukierki ziemniaki lody płatki owsiane

blonnik piecczywo razowe makarony brazowy ryz. otreby zbozowe marchew banaby

:))
2009-12-10T23:02:16+01:00
Węglowodany: ziemniaki, pieczywo razowe, makarony, chipsy, brązowy ryż, lody,batoniki, tort

Błonnik: cukierki, otreby zbożowe, płatki owsiane