Odpowiedzi

2009-09-07T15:28:24+02:00
Hallo Ich haise ........... Meine somerferien ist gut.(2)Ich hat zu Zakopane gefahren.In Zakopane is schon.(4)Weite,Ich hat auf dem lande gefahren.Ich und meine Bruder hat Radtour gefahren.(6)Ich hat der kOse gegesen.SpAter,Ich hat zUruck gekommen.(8)Ich hat fusball gespielt und handbal.Meine somerferien is schOn.
duże litery to umlałaty.
Czesć nazywam sie.... Moje wakacje były udane.Pojechałem do zakopanego. W zakopanym jest pięknie.Następnie pojechałem na wieś.Ja i mój brat jezidziliśmy na wycieczki rowerowe.Jadłem żółty ser. Następnie wruciłem do domu.Grałem w piłke nożna i reczną.te wakacie były piekne.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T15:36:34+02:00
Meine Sommerferie habe ich mit meiner Familie in Spanien verbracht. Wir waren da zwei Wochen, trotzdem finde ich, dass es nich so lang gedauert hat. Wir sind in einem kleinen, gemütlichen Dorf geblieben. Da haben wir ein Appertement vermietet. Das Wetter war die ganze Zeit sehr schön. Ich habe sehr oft im Meer gebadet. Morgens und mittags besuchte ich das Strand, abends bin ich mit meiner Familie in die Stadt gegangen. Da machten wir einen Stadtbummel. Wir haben auch natürlich Ausflüge gemacht. Wir haben schöne, alte Gebäude und unbehrürte Natur gesehen. Spanien ist ein schönes Land. Zu diesem Staat kehrt man gern wieder.

moje wakacje spedzilam z rodzina w hiszpanii. bylismy tam 2 tygodnie, choc uwazam ze to nie trwalo zbyt dlugo. mieszkalismy w malej, przytulnej wiosce. Tam wynajmowalismy apartament. pogoda byla piekna przez caly czas. bardzo czesto kapalem/kapalam sie w morzu. rano i w poludnie chodzilem/lam na plaze a wieczorami chodzilam/lem z rodzina do miasta. tam robilismy sobie taki spacerek. zrobilismy sobie oczywiscie tez kilka wycieczek. widzielismy piekne stare budynki i nienaruszona nature. hiszpania to piekny kraj, tutaj chetnie sie wraca.
11 4 11