Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T23:22:42+01:00
Woda jezeli cialu jest zagoraco wydziela sie przez np widzieline potowa lojowa lub po prostu sikaniem ;)
2009-12-11T00:03:48+01:00
Pot w 99% składa sie z wody.
Gdy się pocimy kropelki potu znajdują się na naszm ciele. Uwalniana cieplna energia przez nasz organiz jest wykorzystywana do parownia naszego potu, dlatego chociaż nasza temperatura powinna wzrastać, jest taka sama lub zmniejsza się.