Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T23:30:52+01:00
Http://ludzie-bezdomni.klp.pl/a-5686.htm



http://rafalp3.wrzuta.pl/audio/4qaL35oDSSP/ludzie_bezdomni


http://lb.ostatnidzwonek.pl/a-360.html
1 5 1
2009-12-10T23:45:00+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/liceum/j%C4%99zyk_polski/streszczenia_i_plany_wydarze%C5%84/1754-ludzie_bezdomni_stefana_%C5%BCeromskiego_streszczenie.html
1 5 1