Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T15:34:17+02:00
Ofiara Abrachama. Rembrandt van Rijn.
Adam i Ewa w raju. Miniatura z XV- wiecznego rękopisu.
Czterej Jeźdżcy Apokalipsy. Albrecht Durer
Święty Jan na wyspie Patmos. Hans Memling.
Napisałam przykłady obrazów.


Zbigniew Herbert. Apollo i Marsjasz.
Czesła Miłosz. Piosenka o końcy świata
2009-09-07T15:39:49+02:00
Film: Pasja, Karol człowiek który został papieżem, Świadectwo
Książki: Opowieści z Narni, Dziady,
Malarstwo:
Zmartwychwstanie
Święta Rodzina
Niepokalane Poczęcie NMP
2009-09-07T17:48:56+02:00