Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T08:43:18+01:00
Dzień wigilijny Scrooga na początku przebiegł tak jak każdy zwyczajny dzień. Bohater większość dnia spędził w pracy. Nawet w wigilię nie dał pieniędzy na biednych ludzi, którzy chcieli by przeżyć dobrze wigilię, w ciepłym pomieszczeniu, a nie na podwórku w mrozie. Kiedy przyszedł do niego siostrzeniec z miłym gestem, chciał zaprosić wuja do siebie na wigilijną kolację, ten nie zgodził się i jeszcze wygonił siostrzeńca. Do swojego pracownika źle się odnosił. Kiedy wyszedł z pracy, o późnej porze, zjadł kolację w restauracji. Posiłek ten ani trochę nie przypominał kolacji wigilijnej. Następnie udał się do domu, gdzie był sam.
2009-12-11T09:00:24+01:00
Scrooge miał samotne dzieciństwo wychowywał się w szkole z internatem. Był odrzucony przez ojca , który nawet na święta nie pozwalał wrócić synowi do domu. Nie miał przyjaciół jedyną osobą którą naprawdę go kochała była jego siostra Funny. Nawet jego narzeczona Bella się rozstała z nim po nie mogła znieść jego egoizmu Scrooge pożyczał pieniące. Był osobą skompą i chciwą, myślał jedynie tylko o sobie. Pokazywał swoją pogardę dla osób biednych u obchodził jego cały świat był osobą bezduszną